اکنون که متوجه شدید هوش مصنوعی برای بازاریابی محتوا چیست و برخی از مزایا و معایب آن چیست، بیایید در مورد نحوه استفاده از آن (مسئولانه) برای کمک به بازاریابی خود صحبت کنیم.
من حتی چند نمونه جستجو برای هر کدام ارائه کرده ام تا به شما در شروع کار کمک کند!
ایده های پست وبلاگ
ارائه ایدههای پست وبلاگ میتواند مالیاتزا باشد (به من اعتماد کنید، میدانم!). اگر یک شریک بازاریابی محتوای اختصاصی یا حتی تیمی برای ارائه ایده ندارید، چت هوش مصنوعی یک منبع عالی است.
میتوانید از یک ربات چت هوش مصنوعی مانند ChatGPT بخواهید که ایدههای موضوع پست وبلاگ مرتبط با تجارت شما ایجاد کند. از آنجا، میتوانید تحقیقات بیشتری انجام دهید تا ببینید چه چیزی برای کسب و کار شما مناسب است، چه کلمات کلیدی را باید بگنجانید، و چگونه میتوانید آن پست را متعلق به خود کنید.
🔎پیشنهاد مثال: چند موضوع پست وبلاگ را برای یک تجارت مراقبت از چمن به من بدهید.
خطوط کلی محتوا
هنگامی که ایده های پست وبلاگ خود را دارید، شاید برای توسعه طرح کلی خود به کمک نیاز داشته باشید. ابزارهای بازاریابی محتوای هوش مصنوعی می توانند پست های وبلاگ را برای شما ترسیم کنند، که می تواند یک نقطه پرش مفید برای ایجاد محتوای شما باشد.
باز هم، توصیه میکنم که هوش مصنوعی محتوای شما را برای شما بنویسد، و من همچنان به طرح کلی به عنوان نقطه شروع نگاه میکنم. اما خوب است که برای ترسیم پست های خود کمکی داشته باشید، به خصوص اگر تازه شروع به ایجاد محتوای خود کرده اید.
🔎عصر مثال: یک طرح کلی پست وبلاگ برای پستی در مورد نکات مراقبت از چمن بهاره ایجاد کنید.
پیشنهادات کلمه کلیدی
تحقیق کلمات کلیدی می تواند کار، زمان و تخصص زیادی را ببرد. در حالی که برخی از ابزارهای عالی برای تحقیق کلمات کلیدی رایگان وجود دارد (البته ما عاشق ابزار تحقیق کلمه کلیدی رایگان WordStream هستیم)، ممکن است بخواهید برخی از ابزارهای دیگر را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی به دست می آورید.
اینجاست که ابزارهای بازاریابی محتوای هوش مصنوعی می توانند به شما کمک کنند. می توانید از هوش مصنوعی بخواهید چند پیشنهاد کلیدواژه اساسی برای کسب و کار شما ارائه دهد. این ممکن است به شما ایده خوبی در مورد برخی از نقاط شروع دهد که می توانید با استفاده از ابزارهای پیشرفته تری برای تحقیق کلمات کلیدی به آنها کمک کنید.
🔎علام مثال: چند کلمه کلیدی خوب SEO برای یک شرکت مراقبت از چمن چیست؟
شعارها
شعارها عبارات سرگرم کننده ای هستند که می توانید از آنها در کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی خود برای جلب توجه و ترغیب مردم به انجام یک اقدام استفاده کنید. همچنین می توانید از شعارهای فصلی برای به روز رسانی کمپین های خود استفاده کنید.
چت هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا برخی از شعارهای جدید را به عنوان بخشی از کمپین ها یا بازاریابی محتوای خود استفاده کنید. این ایده ها را می توان برای کسب و کار شما یا فروش خاصی که در حال اجرا هستید طراحی کرد.
🔎اعلام مثال: چند شعار خوب برای فروش بهاره چیست؟
پست های رسانه های اجتماعی
مدیریت سایتهای رسانههای اجتماعی کسبوکارتان میتواند دلهرهآور باشد، بهویژه زمانی که مجبور هستید دائماً ایدههای پست جدید و جذابی ارائه دهید.
چت هوش مصنوعی میتواند با ارائه ایدههای پست رسانههای اجتماعی یا زیرنویسهای اینستاگرام، این کار را کمی برای شما ساده کند. سپس میتوانید این ایدهها را سفارشی و اصلاح کنید تا آنها را برای کسبوکار، تصویر یا ویدیوتان خاصتر کنید.
🔎علام مثال: چند کپشن اینستاگرام خوب برای کسب و کار مراقبت از چمن من در فصل بهار چیست؟
موضوعات خبرنامه
خبرنامه راهی عالی برای جلب توجه مخاطبان و کسب و کار شما در ذهن شماست. اما پس از چند ارسال، ممکن است احساس کنید که ایده هایتان تمام شده است.
میتوانید از رباتهای چت هوش مصنوعی بخواهید تا برخی از موضوعات خبرنامه را مختص کسبوکار شما ارائه دهند. این می تواند به شما کمک کند تقویم خبرنامه خود را برنامه ریزی کنید و زمان و انرژی را برای ایجاد محتوای جذاب برای خبرنامه خود آزاد کنید.
🔎پیشنهاد مثال: ایده های ماهانه خبرنامه برای کسب و کار مراقبت از چمن من به من بدهید.
خط مشی موضوع ایمیل
استفاده از خطوط موضوع ایمیل مناسب مهم است. در واقع، نزدیک به 50٪ از مردم یک ایمیل را فقط بر اساس موضوع موضوع باز می کنند - و نزدیک به 70٪ یک ایمیل را بر اساس خط موضوع به اسپم گزارش می دهند. اما ارائه یک موضوع جذاب می تواند یک چالش باشد.
با چت هوش مصنوعی، میتوانید ایدههایی برای موضوع دریافت کنید که سپس میتوانید آنها را تغییر دهید و شخصیسازی کنید. (احتمال باز شدن خطوط موضوع ایمیل شخصی سازی شده 22 درصد بیشتر است!)
🔎پیشنهاد مثال: چند خط موضوع ایمیل خوب برای یک ایمیل در مورد تبلیغ خدمات بهاره با تخفیف 25 درصدی برای کسب و کار مراقبت از چمن من چیست؟
توضیحات کسب و کار
راه دیگری که می توانید از هوش مصنوعی برای بازاریابی محتوا استفاده کنید این است که به شرح کسب و کار شما در وب سایت و همه سایت های اجتماعی کمک کند. توصیف متقاعدکننده کسب و کار مهم است زیرا به مشتریان بالقوه در مورد کسب و کار شما، آنچه ارائه می دهید و چرا باید شما را انتخاب کنند آموزش می دهد.
ایجاد یک شرح تجاری خوب می تواند یک چالش باشد. شما باید اطلاعات زیادی در مورد کسب و کار خود را در چند پاراگراف تقطیر کنید. و سپس آن را حتی بیشتر برای سایت های رسانه های اجتماعی کوتاه کنید.
میتوانید از چت هوش مصنوعی برای ایجاد شرح کسبوکار استفاده کنید که سپس میتوانید آن را شخصیسازی کنید. همچنین می توانید از هوش مصنوعی بخواهید که این توضیحات را برای سایت های اجتماعی خاص کوتاه کند.
🔎اعلام مثال: آیا می توانید شرح کسب و کار را برای شرکت مراقبت از چمن من بر اساس صفحه اصلی وب سایت من [آدرس وب سایت] بنویسید؟